גלית דיסטל אטבריאן בנימין נתניהו / איראן היא האיום הגדול... - Benjamin Netanyahu - בנימין ... - נתניהו אמר בסרטון שצילם עם דיסטל כי גלית היא כוח נשי עוצמתי.

גלית דיסטל אטבריאן בנימין נתניהו / איראן היא האיום הגדול... - Benjamin Netanyahu - בנימין ... - נתניהו אמר בסרטון שצילם עם דיסטל כי גלית היא כוח נשי עוצמתי.. דיסטל אטבריאן טענה כי נתניהו לא יזכה למשפט צדק. ביום ראשון, החל מהשעה 14:00, נסקר בכאן חדשות את פתיחת משפט נתניהו במבצע שידורים מיוחד בכאן 11, כאן רשת ב וכאן חדשות בדיגיטל. הסופרת והפובליצסטית גלית דיסטל אטבריאן, שעובדת במחלקת הדיגיטל של תאגיד השידור הציבורי כאן, תזומן לבירור אצל מנהליו משום שלא שיתפה אותם בכך שכתבה נאומים לשרת התרבות מירי רגב. עלה לארץ בגיל 5 ממרוקו בתו גלית שימשה כעוזרת של ירון מזוז כשהיה השר להגנת הסביבה הוגש נגדו כתב אישום. כאזרחית, אני מרגישה שאני חיה במדינה אחרת ומייצגת שני מיליון איש שאמרו את דברם בקלפי.

רשימת הליכוד טרם נסגרה, כשהמועד האחרון בינתיים דווח בחדשות 12 כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לשריין את הסופרת והפובליציסטית גלית דיסטל אטבריאן. סביבו ממשיכים להפיץ את המסר שלפיו המשחק. דיסטל אטבריאן טענה כי נתניהו לא יזכה למשפט צדק. נתניהו ישריין ברשימת הליכוד את גלית דיסטל אטבריאן. גלית דיסטל אטבריאן נולדה ביג בטבת תשלא, 10 בינואר 1971 בירושלים.

גלית דיסטל-אטבריאן Archives | זוּטֵי דְּבָרִים | בלוג
גלית דיסטל-אטבריאן Archives | זוּטֵי דְּבָרִים | בלוג from www.zuteydvarim.com
הכוח שיש להגמוניה בתקשורת זה כוח בלתי נתפס. פובליציסטית, שדרנית רדיו וסופרת ישראלית. אם אתם עדר עיוור אז אתם העיוורים שרואים הכי טוב מכולם כי אתם רואים איך גונבים לכם הדמוקרטיה, אמרה לקול תשואות המפגינים. המשטרה העלתה פה את היועץ המשפטי לממשלה על עץ גבוהה, כשזה מבחינתם מצב 'win win'. במהלך הריאיון, התייחס נתניהו למצב הפוליטי, למשבר הקורונה ולתיקים נגדו. בנושא זה ביקשו אראל סגל ורועי עידן לשוחח עם מספר 10 ברשימת הליכוד. הסופרת והפובליצסטית גלית דיסטל אטבריאן, שעובדת במחלקת הדיגיטל של תאגיד השידור הציבורי כאן, תזומן לבירור אצל מנהליו משום שלא שיתפה אותם בכך שכתבה נאומים לשרת התרבות מירי רגב. הפיכתו של נתניהו לדמות שנואה יותר מכל אויב וצורר.

נתניהו לא יזכה למשפט צדק.

בעודי מתחנפת 10 שנים לנתניהו. גלית דיסטל אטבריאן, מס' 10 בליכוד, החמיאה לראש הממשלה ולמגישת 'חדשות 12' לאחר הריאיון המדובר: כשהיא מגיעה להפגנה בכיכר גורן, גלית דיסטל־אטבריאן היא מלכת הנשף. למחרת, האחד שקרן מגלומן, השני חולה שנאה נקמן, השלישי ראה פעם את הסדרה 'הבית הלבן' והחליט שזה מגניב להיות ראש ממשלה. אם אתם עדר עיוור אז אתם העיוורים שרואים הכי טוב מכולם כי אתם רואים איך גונבים לכם הדמוקרטיה, אמרה לקול תשואות המפגינים. הסופרת והפובליצסטית גלית דיסטל אטבריאן, שעובדת במחלקת הדיגיטל של תאגיד השידור הציבורי כאן, תזומן לבירור אצל מנהליו משום שלא שיתפה אותם בכך שכתבה נאומים לשרת התרבות מירי רגב. גלית דיסטל הודתה לראש הממשלה, תודה רבה ראש הממשלה, אני נרגשת באופן שקשה לתאר במילים. למשפטו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. את נחיתתה במקום העשירי ברשימת הליכוד, יש לבחון כצעד קריירה מושכל ומשתלם כלכלית, אולי פסגת השאיפות של קריירת. כאן דעה | גלית דיסטל אטבריאן: מנהלת לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בליכוד שוחחה בימים האחרונים עם חברי כנסת ושרים והעבירה בקבוצות הסגורות גם נתניהו עצמו קרא לתומכיו להגיע להפגנה, בין היתר במוצאי שבת האחרונה. ביום ראשון, החל מהשעה 14:00, נסקר בכאן חדשות את פתיחת משפט נתניהו במבצע שידורים מיוחד בכאן 11, כאן רשת ב וכאן חדשות בדיגיטל. התוכנית שלה משודרת בשעה ארבע אחרי הצהריים.

מאז שנפתחו התיקים ונפתחו העיניים, והחומר שהוצף ואף אחד. מנהלת לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בליכוד שוחחה בימים האחרונים עם חברי כנסת ושרים והעבירה בקבוצות הסגורות גם נתניהו עצמו קרא לתומכיו להגיע להפגנה, בין היתר במוצאי שבת האחרונה. אני חושבת שהבחירה בי היא בחירה שנותנת תקווה להרבה אנשים כי אני לא פרפראזה על העם, אני העם. בתקשורת לא התייחס אליו, אני מרגישה שאני חייה במדינה אחרת. לא מאמינים למערכת החוק יותר • להורדת אפליקציית כאן.

גלית דיסטל: אני לבד פה באולפן, אבל אני מייצגת 2 מיליון איש ...
גלית דיסטל: אני לבד פה באולפן, אבל אני מייצגת 2 מיליון איש ... from www.news-desk.co.il
כשהיא מגיעה להפגנה בכיכר גורן, גלית דיסטל־אטבריאן היא מלכת הנשף. סביבו ממשיכים להפיץ את המסר שלפיו המשחק. כשישבתי לפני 10 שנים עם פיג'מה והתחלתי לכתוב בפייסבוק על נתניהו, חשבתי שאהיה במקום העשירי בליכוד? מנהלת לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בליכוד שוחחה בימים האחרונים עם חברי כנסת ושרים והעבירה בקבוצות הסגורות גם נתניהו עצמו קרא לתומכיו להגיע להפגנה, בין היתר במוצאי שבת האחרונה. עלה לארץ בגיל 5 ממרוקו בתו גלית שימשה כעוזרת של ירון מזוז כשהיה השר להגנת הסביבה הוגש נגדו כתב אישום. מאיר ארנפלד, ראש המחלקה לחקירות הונאה לשעבר, התייחס היום (שני) לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר בשיחה עם אראל סגל וגלית דיסטל אטבריאן: גלית דיסטל אטבריאן נולדה ביג בטבת תשלא, 10 בינואר 1971 בירושלים. יום אחד מנהיגי הממשלה החדשה הם אסופה של לוזרים.

תומר לוין הפקה:אביגיל סידון עריכת וידאו:

רשימת הליכוד טרם נסגרה, כשהמועד האחרון בינתיים דווח בחדשות 12 כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לשריין את הסופרת והפובליציסטית גלית דיסטל אטבריאן. התוכנית שלה משודרת בשעה ארבע אחרי הצהריים. נתניהו לא יזכה למשפט צדק. בעודי מתחנפת 10 שנים לנתניהו. כשכתבתי פוסטים בעד רהמ, לא חשבתי שאשובץ בליכוד • צריך לבטל כמה שיותר רגולציה. ירושלים (בית ראש הממשלה) וקיסריה מצב משפחתי: נתניהו אמר בסרטון שצילם עם דיסטל כי גלית היא כוח נשי עוצמתי. נתניהו ישריין ברשימת הליכוד את גלית דיסטל אטבריאן. כאן חדשות | אשת התקשורת גלית דיסטל אטבריאן בדיון סוער באולפן השבוע בכאן 11: ביום ראשון, החל מהשעה 14:00, נסקר בכאן חדשות את פתיחת משפט נתניהו במבצע שידורים מיוחד בכאן 11, כאן רשת ב וכאן חדשות בדיגיטל. את נחיתתה במקום העשירי ברשימת הליכוד, יש לבחון כצעד קריירה מושכל ומשתלם כלכלית, אולי פסגת השאיפות של קריירת. סביבו ממשיכים להפיץ את המסר שלפיו המשחק. החונטה תקבע איזה אתרוג ימני היא מוכנה לקבל כראש ממשלה 2.

פובליציסטית, שדרנית רדיו וסופרת ישראלית. ברשתות יש דברים מגעילים יותר) היא גלית דיסטל אטבריאן, המשוריינת של נתניהו, שבכל יום עולה עוד שלב ברמת ההשמצות שיוצאות לה מהפה: אמש (ב') התראיין במפתיע ראש הממשלה בנימין נתניהו ב'חדשות 12'. סביבו ממשיכים להפיץ את המסר שלפיו המשחק. תומר לוין הפקה:אביגיל סידון עריכת וידאו:

‫Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו - ראש הממשלה נתניהו ...
‫Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו - ראש הממשלה נתניהו ... from lookaside.fbsbx.com
רשימת הליכוד טרם נסגרה, כשהמועד האחרון בינתיים דווח בחדשות 12 כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לשריין את הסופרת והפובליציסטית גלית דיסטל אטבריאן. בדרך לשם אנחנו עלולים לאבד את עצמאותנו. בנושא זה ביקשו אראל סגל ורועי עידן לשוחח עם מספר 10 ברשימת הליכוד. אמש (ב') התראיין במפתיע ראש הממשלה בנימין נתניהו ב'חדשות 12'. גלית דיסטל אטבריאן is the author of טווס בחדר מדרגות (3.93 avg rating, 59 ratings, 7 reviews, published 2014) and ואם היו. למשפטו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. למחרת, האחד שקרן מגלומן, השני חולה שנאה נקמן, השלישי ראה פעם את הסדרה 'הבית הלבן' והחליט שזה מגניב להיות ראש ממשלה. כאן חדשות | אשת התקשורת גלית דיסטל אטבריאן בדיון סוער באולפן השבוע בכאן 11:

מוחמד סעוד, מוסלמי תושב ריאד, העלה לרשת סרטון ובו הוא שר לראש הממשלה בנימין נתניהו, הסרטון הפך במהרה לוויראלי.

ערוץ 7 , כב בשבט תשפא 04/02/21 14:42. עלה לארץ בגיל 5 ממרוקו בתו גלית שימשה כעוזרת של ירון מזוז כשהיה השר להגנת הסביבה הוגש נגדו כתב אישום. כשהיא מגיעה להפגנה בכיכר גורן, גלית דיסטל־אטבריאן היא מלכת הנשף. ביום ראשון, החל מהשעה 14:00, נסקר בכאן חדשות את פתיחת משפט נתניהו במבצע שידורים מיוחד בכאן 11, כאן רשת ב וכאן חדשות בדיגיטל. נתניהו מסביר את הישגיו יוצאי הדופן באריכות ובדרך מסביר מי האם החמוצים וגם קצת עוקץ את ימינה, אבל איילת לא נשארת חייבת.ועל שני הראיונות מנצחת גלית דיסטל. במוצאי השבת הקרובה תתקיים בתל־אביב ההפגנה הנמשכת זה כמה שבועות תחת הכותרת נתניהו. גלית דיסטל אטבריאן נולדה ביג בטבת תשלא, 10 בינואר 1971 בירושלים. נתניהו ישריין ברשימת הליכוד את גלית דיסטל אטבריאן. גלית דיסטל אטבריאן is the author of טווס בחדר מדרגות (3.93 avg rating, 59 ratings, 7 reviews, published 2014) and ואם היו. בניגוד להוראות לכאורה, היא מעולם לא עידכנה מהנתונים. לא מאמינים למערכת החוק יותר • להורדת אפליקציית כאן. תודה רבה ראש הממשלה, אני נרגשת באופן שקשה לתאר במילים. אחרי ביקורת רבה בשנים האחרונות על מפגיני השמאל שבחרו לעמוד ולמחות לא רחוק מבית היועץ המשפטי, החליטו המפגינים התומכים בראש.

מאיר ארנפלד, ראש המחלקה לחקירות הונאה לשעבר, התייחס היום (שני) לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר בשיחה עם אראל סגל וגלית דיסטל אטבריאן: גלית דיסטל. עלה לארץ בגיל 5 ממרוקו בתו גלית שימשה כעוזרת של ירון מזוז כשהיה השר להגנת הסביבה הוגש נגדו כתב אישום.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook